Першою реакцією на новинку у декого було здивоване "Хто це таке придумав?!" і "Навіщо воно треба? І без цього раніше обходились".
Раніше багато без чого обходились: без електрики, автомобілів, телефонів, Інтернету....
Сьогодні ж багато з нас не можуть собі дозволити витрачати час на те, що може бути зроблено швидко у будь-який зручний час та спосіб.
Так, одні звикли отримувати роздруковану заповнену квитанцію на сплату комунальних послуг безпосередньо в офісі ОСББ. Це займало час, створювало черги і незручності, особливо в неприйомні дні.
Інші надавали дані по показниках води телефоном та самі заповнювали квитанції на оплату. Цей варіант був більш оптимальним для платника, але слугував відволікаючим фактором, "пожирачем часу" бухгалтера.
Треті взагалі не оплачували воду, оскільки в роздрукованих квитанціях дані по воді були зовсім відсутні.
Отже, й найбільш невдоволеними стали саме ті, хто не сплачував за воду взагалі.
Ще одним "приводом до обурення" стала необхідність вказувати номери лічильників. Процедура для власника квартири займає 5 хвилин. Обурення з цього приводу 30 хвилин...
Важливість процедури (одна з причин) - подальша автоматизація розрахунків за комунальні послуги: нарахування та оплата з використанням автоматизованих систем (наприклад, ГІОЦ чи ін.)
Отже, прохання до всіх жителів нашого будинку - вчасно надавати необхідні дані по показниках лічильників та сплачувати за комунальні послуги.
Сподіваємось, що і наше об'єднання врешті зможе використовувати для ефективного управління сучасні технології, і ми з вами матимемо можливість оплачувати комунальні послуги через Інтернет - без черг та в будь-який зручний час.